>DOĞUM GÜNÜMÜZDEN FOTOLAR

>







Kreşte yapılan doğum günü kutlamımızdan fotolar.İlk foto sabah evden çıkarken ki halimiz.Damla her zaman ki gibi poz vermek istemedi.Ama ne hikmetse okulda çok güzel pozlar vermiş.Öğretmenleriyle çekilen fotoları ben çok beğendim.Onları ne kadar sevdiklerini bir kez daha anladım.Buradan kızlarımın çok sevdikleri öğretmenleri Oya Hanım ve Canan Hanıma çok teşekkür ediyorum.Çünkü kızlarımın okulu sevmelerindeki en büyük etken onlar.Yılbaşı gecesi evde kestiğimiz pasta fotolarını ise daha sonra ekleyeceğim.

Explore posts in the same categories: doğum günü

9 Yorum “>DOĞUM GÜNÜMÜZDEN FOTOLAR”

  1. MAVİANNE Says:

    >maşallah maşallahbayıldımnice yaşlarasevgiyleMUTLU YILLARRRR


  2. >Maşallah çok tatlılar.Doğum günleri kutlu olsun.Sağlık,mutluluk,güzellikler dolu ömürleri olsun İnşallah 🙂


  3. >ayy çok özledim ben minikleri fazla görüşemez olduk dilek ablaccım be :))çok şeker çıkmışlar :)doğum gününüzü kutlarım,daha nice sağlıklı uzun yaşlara,görüşmek dileklerimle..öpüyorum üçünüzü dilek ablacım :))


  4. >ayy çok özledim ben minikleri fazla görüşemez olduk dilek ablaccım be :))çok şeker çıkmışlar :)doğum gününüzü kutlarım,daha nice sağlıklı uzun yaşlara,görüşmek dileklerimle..öpüyorum üçünüzü dilek ablacım :))


  5. >Nice mutlu yıllara.. Doğum günleri kutlu olsun kuzuların.. Rabbim en güzel günlerini görmeyi nasip etsin..

  6. İkiz Annesi Says:

    >Maşallah çok güzel prensesler ömürleri uzun ve sağlıklı olsun.Yüzleri hep gülsün inşallah.


  7. >Hepinize teşekkür ederim..Güzel dilekleriniz için..

  8. Berna Says:

    >Nice mutlu yaşlar dilerim güzel kızlarına 🙂


  9. >Maşallah İkizlere, nice nice güzel yıllara inşallah.Çocukların ikiz olmasının keyfi bundan sonra çıkar sanırım, bu gün arkadaşımla konuşuyorduk konuyu, ikiz bebeğin ilk yılları için evde bir ordu gerekse de sonrası çok eğlenceli olmalı diyorduk. Uzaktan konuşması kolay tabi gerçekler sizde saklı


Bir Cevap Yazın

