Ağustos 2009 için arşiv

>KIZLAR DİKİLİ’DE

Ağustos 28, 2009

>

KIZLAR DİKİLİ’DE

Ağustos 28, 2009

>BAŞLIKSIZ

Ağustos 27, 2009

>Dönebildim sonunda.Annem için geçmiş olsun dileklerinize çok teşekkür ederim.Öncelikle alternatif tıp uzmanını anlatayım.Manisa Saruhanlı da alternatif tıp uzmanı yok.Aradığımız kişiyi MAnisa’nın Kırkağaç ilçesinin BAkır kasabasında bulduk.DAha önce Kanaltürk’e çıkmış ve sevgili ekürim Figen bir akşam beni arayarak o kişinin KAnaltürk te olduğunu söyledi.Hemen açtım, dinledim.Annem de bizdeydi o gün, o da dinledi.Bir hastası konuşuyordu, yapılan tedaviyi ve iyileşme sürecini anlattı.Etkileyiciydi.Hemen ertesi gün aradım, raporlarımızı faksladım.Kargoyla ilaçları gönderebileceklerini söylediler.Ama biz yüzyüze görüşmenin daha iyi olacağını düşündüğümüz için dün sabah abim, yengem, eşim ve ben yola çıktık. İstikamet MAnisa Kırkağaç.Öğlene doğru vardık.Normalde çok kalabalık oluyormuş ama bizim şansımıza kimse yoktu o anda.Bizden sonra geldi hastalar.Bizi içeri aldılar, konuşmaya başladık.Çok olumlu konuştu.Moralimiz düzeldi.Ve aldık ilaçları geldik.Tam iki koli bitkisel ilaç.Umarım işe yarar.Ve annem sağlığına kavuşur.Bugün kemoterapiye de başlıyor.Destekli iki tedaviyle bu illeti yenmeye çalışacağız Allah’ın izniyle.
Kızlar büyümeye ve bizi şaşırtmaya devam ediyorlar.Öyle güzel şeyler yapıyorlar ki.İnsan inanamıyor.Büyümüşte küçülmüşler sanki.
Aşağıdaki resimler doğup büyüdüğüm, çok sevdiğim Kadifekale’de çekildi.KAnkam Sema’nın çay bahçesi.Çok güzel manzarası olan bir yerdir.Bir de elma çayı harikadır.
Manzaranın enfesliğini görüyorsunuz.Bornova, alsancak, konak, inciraltı ve KArşıyaka.

BAŞLIKSIZ

Ağustos 27, 2009

Dönebildim sonunda.Annem için geçmiş olsun dileklerinize çok teşekkür ederim.Öncelikle alternatif tıp uzmanını anlatayım.Manisa Saruhanlı da alternatif tıp uzmanı yok.Aradığımız kişiyi MAnisa’nın Kırkağaç ilçesinin BAkır kasabasında bulduk.DAha önce Kanaltürk’e çıkmış ve sevgili ekürim Figen bir akşam beni arayarak o kişinin KAnaltürk te olduğunu söyledi.Hemen açtım, dinledim.Annem de bizdeydi o gün, o da dinledi.Bir hastası konuşuyordu, yapılan tedaviyi ve iyileşme sürecini anlattı.Etkileyiciydi.Hemen ertesi gün aradım, raporlarımızı faksladım.Kargoyla ilaçları gönderebileceklerini söylediler.Ama biz yüzyüze görüşmenin daha iyi olacağını düşündüğümüz için dün sabah abim, yengem, eşim ve ben yola çıktık. İstikamet MAnisa Kırkağaç.Öğlene doğru vardık.Normalde çok kalabalık oluyormuş ama bizim şansımıza kimse yoktu o anda.Bizden sonra geldi hastalar.Bizi içeri aldılar, konuşmaya başladık.Çok olumlu konuştu.Moralimiz düzeldi.Ve aldık ilaçları geldik.Tam iki koli bitkisel ilaç.Umarım işe yarar.Ve annem sağlığına kavuşur.Bugün kemoterapiye de başlıyor.Destekli iki tedaviyle bu illeti yenmeye çalışacağız Allah’ın izniyle.
Kızlar büyümeye ve bizi şaşırtmaya devam ediyorlar.Öyle güzel şeyler yapıyorlar ki.İnsan inanamıyor.Büyümüşte küçülmüşler sanki.
Aşağıdaki resimler doğup büyüdüğüm, çok sevdiğim Kadifekale’de çekildi.KAnkam Sema’nın çay bahçesi.Çok güzel manzarası olan bir yerdir.Bir de elma çayı harikadır.
Manzaranın enfesliğini görüyorsunuz.Bornova, alsancak, konak, inciraltı ve KArşıyaka.

>ALTERNATİF TIP UZMANI ARIYORUM

Ağustos 19, 2009

>Arkadaşlar çok acil güvenebileceğim alternatif tıp uzmanı arıyorum.
Manisa’da birisi var diye duyduk ama adını bilmiyoruz.Dolayısıyla kimdir necidir bulamadık.
Siz biliyorsanız bana mail adresimden ulaşırmısınız..

dilek973@gmail.com

dilek973@yahoo.com

ALTERNATİF TIP UZMANI ARIYORUM

Ağustos 19, 2009

Arkadaşlar çok acil güvenebileceğim alternatif tıp uzmanı arıyorum.
Manisa’da birisi var diye duyduk ama adını bilmiyoruz.Dolayısıyla kimdir necidir bulamadık.
Siz biliyorsanız bana mail adresimden ulaşırmısınız..

dilek973@gmail.com

dilek973@yahoo.com

>İLK EEE’MİZ

Ağustos 14, 2009

>Bu sabah kayınvalidem aradı cep telefonundan.Korktum kızlara bir şey mi oldu acep diye.
Malum hastalar zaten.Biraz daha iyiler gerçi ama.Olsun çocuk bunlar.Ayrıca Ayşe annem de hasta.Annemden sonra o da grip oldu.Annemin dün PET BT çekimi vardı.O yüzden o abime gitti kalmaya.Yüksek dozda radyoaktif maddeyle çekiliyormuş.Malum çocuklarda olunca uzak dursun dedi doktoru.Neyse lafı uzatmıyayım.Karya babaannesinin yanına gidip e ee ee demiş.Tutmuş kadının elinden banyoya götürmüş.Bezini çıkarttırmış ve klozete oturtmuş kendini.Sonra da bir güzel ee’sini yapmış.
Aferin benim güzel ve akıllı kızıma.
Dünde denemiş aslında çocuk.Yine gitmiş yanlarına ee demiş ama anlamamışlar bir yeri kirlendi heralde diye düşünmüşler.Zaten bir kaç keredir kakasını yapınca ee deyip gelip babaannesinin önüne yatıyormuş altı değişsin diye.
Ben izin döneminde deneyecektim aslında şu wc olayını ama hastalıklar girince işin içine kalmıştı.Kızım demek bizden hayır göremeyince kendi işini kendi halletmek istedi.
Bu sabah ezanla Damla kızım da uyandı.Zaten bu gece de ben Karya ile yatmak zorunda kaldım odalarındaki çekyatta yanına yatıp uyutuyorum.Sonra kalkıp yatağına yatırıyorum.Ama bu aralar buna izin vermiyor.illa çekyatta yatmaya devam edecek.Tabi yanında bende.Yoksa zırt pırt uyanıyor.Ne kendi uyuyor ne de beni uyutuyor.Neyse işte Damla ezanla uyanınca o da yanımıza gelmek istedi.Aldım yanıma yattık koyun koyuna.Ama yer dar.Üç kişi rahat yatamıyor.Yani onlar debelenemiyorlar.Böyle olunca da Damla tuttu elimden kaldırdı beni yatağımdan.Doğru balkona.Sabahın köründe hemde.Kızım balkon soğuk, gel babanın yanına götüreyim seni ıııhhhh..Babaannenin yanına götüreyim ıhhhh..Bir ağlama sıkıyosa çıkma balkona.
Balkonda incecik uzunca minderimiz var.Yattı onun üstüne, beni de yanında istiyor bende yatacakmışım.Tabi battaniyesi yanında her zaman olduğu gibi.Yattık beraber.Örttüm onun üstüne battaniyesini.Serin serin uyudu.Bende bi pike aldım üstüme ama dondum resmen.Ne kadar serinlemiş hava öyle.Yaz bitiyor anlaşıldı.
Geçen gece Damla’dan yine havadis vardı.Onu da anlatayım hemen.Yine aynı şekilde uyandı ezanla..Yanımızda yatıyor.Malum Karya zaten yanımda.O esnada KArya da uyandı.Damla’yı istemiyor yanımızda.Damla biraz yattı baktı olmuyor indi yere.yerde de küçük bir yatak var her ihtimale karşı ama açılmamış.Onu açtırdı bana.Yattı biraz.Debelendi baktı uyayamıyor.Aldı battaniyesini gitti anneannesinin yanına.Anneannesi de grip ve öksürdüğü için salonda yatıyor küçücük koltukta.Normalde çocukların odasındaki çekyatta annem yatar.Yattılar koltuğa ikisi.Sabah kalktım işe gelirken bi bakayım dedim napıyolar.Annem koltuk minderlerini ve yastıklarını indirmiş, güzel bir yer yatağı yapmış kendilerine.Ama DAmla yastıklarda yatıyor annem halı üstünde.Kıyamam torun sevgisi ne kadar ağır basıyor görüyorsunuz.
Zaten annem olduğunda Damla benim yüzüme bakmıyor neredeyse.Bütün gün anane peşinde.Annem ameliyat olduğunda ne yapıcak Damla bilmem.